منطقه طلایی مدیریت
Golden situation management=People + Organization + environment
درباره وبلاگ
عظیم جعفری

فوق لیسانس مدیریت مالی حسابرس ارشد مالیات

نويسندگان

برای دانلود مقالات به ادامه بروید


ردیف عنوان مقاله نویسنده / نویسندگان
1 بکارگیری مدل QFD در بهبود ابعاد کیفیت خدمات و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان بانکی نادر خان زاده
2 بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر ارزش گذاری مشتری دکتر علی معینی
دکتر نفیسه بهرادمهر
مهدی احراری
سمیه خادم
3 اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت و نارضایتی مشتریان از کیفیت خدمت بانکی مهدی حقیقی کفاش
نیلوفر احمدی
4 طراحی مدلی جهت تبیین سرعت پذیرش بانکداری اینترنتی دکتر ابراهیم چیران
دکتر محمد طالقانی
یلدا رحمتی غفرانی
5 استفاده از مدل "وزن دهی تازگی، فراوانی، ارزش مالی"(WRFM) برای بخش بندی مشتریان بانکها بر اساس ارزش چرخه عمر آنها بابک سهرابی
دکتر امیر خانلری
نصیبه آجرلو
6 اثر سنجی تبلیغات بانکها بر رفتارمشتریان شهرام بزرگی
دکتر نورالدین نوری
7 کیفیت خدمات مطلوب از دیدگاه مشتریان منیره صالح نیا
زهرا زارعی محمود آبادی
8 طراحی و تبیین مدل وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری سیدمحمد طباطبایی نسب
9 بـررسی تاثیـرگذاری بـازارگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانک‌ها علی‌کاظم شیخیـان
مسـلم اکبـری
علی فتحی
10 بررسی کیفیت خدمت رسانی الکترونیک در بهبود ارتباط مشتری با سازمان سید حسن حاتمی نسب
حبیب زارع احمدآبادی
رضا طالعی‌فر
11 تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی پیمان غفاری آشتیانی
مریم عباسی
پروانه چارستاد
12 بررسی عوامل تاثیر گذار در حفظ و جذب مشتریان یک بانک تجاری علیرضا هادیان همدانی
هادی احمدپور
13 بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان صنعت بانکداری کیوان عبدلی
صبرا فریدون فر
14 پذیرش خدمات بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل تجزیه رفتار برنامه ریزی شده در بانکهای دولتی و خصوصی شهر تهران دکتر منیژه حقیقی نسب
فاطمه کلانتری
15 چالش ها و موانع فراروی بانکداری نوین در ایران شمس الدین ناظمی
علی میرابی
16 نقش هوش تجاری در بازاریابی خدمات بانکی زهرا یمینی
سارا یمینی
17 بازاریابی خدمات بانکی وحید فرهادی چشمه مرواری
18 شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان بانکها نبی اله دهقان
کبری دهقان
19 Impact of Service Quality and Demographic Characteristics on Iranian Bank Customers Retention آرزو پور میرزا
20 بررسی عوامل اثرگذار بر اعتماد مشتریان به روش های پرداخت از طریق موبایل سمانه خاکسار
یاسمن گیاهی
21 مقایسه ادراک ریسک مشتریان از روشهای مختلف پرداخت پولی و الکترونیکی (روی پایانه های پرداخت فروشگاهی) مجتبی بهرامی
22 بازاریابی خدمات بانکداری الکترونیکی در ایران بهزاد گنجه
23 توسعه باشگاه مشتریان بانک: ابزاری رقابتی برای جلب وفاداری مشتریان محمد ناطق
جعفر اسدی
24 تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی دکتر حسین گنجی نیا
شیرین کاظمی راد
25 بررسی عوامل رفتاری موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان سیستم بانکی حسین صفرزاده
مجتبی فروتن
26 بررسی ویژگی های فردی کاربران و غیرکاربران خدمات بانکداری اینترنتی در ایران بهناز پانی
دکتر میراحمد امیرشاهی
27 نقش مدیریت نظام مند رضایت و شکایات مشتریان در مدیریت برند و موفقیت طرح های بازاریابی نظام بانکی پژمان حق پناه
نفیسه برخورداری
28 بررسی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک اقتصاد نوین با استفاده از مدل کانو مصطفی کاظمی
شیما مهاجر
29 Customer Expectation and Perception of Service Quality in State-owned Banks in Tehran علی سلیمانی بشلی
ابوالفضل جعفری
وجیهه طالبی
30 واکاوی نقش استعاره ها در رفتار مصرف کننده(رویکردی روانشناختی به کاربرد برند) سمیه سادات مکّیان
نجیب یلدیریم
31 عوامل انگیزشی موثر بر انتخاب برند ها در صنعت بانکداری ابولقاسم ابراهیمی
امین رودانی
32 کالبدشکافی تبلیغات بانکهاوارائه تکنیکهای مناسب برای ساخت تبلیغات جذاب بانکی مهدی بنی اسدی
33 Critical Success Factors of Organization in adoption of e-banking business at the ENIAC-TECH نیما وفایی
ساناز بهرامی
34 بازاریابی ارتباطی ؛ تاثیر هوش عاطفی(هیجانی) و اعتماد بر عملکرد بانکها جواد زارع پور
حبیبه مرتضی نژاد
35 نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتریان جدید مطالعه موردی: دستگاه های پایانه فروش (POS) دکتر سعید سعیدا اردکانی
محمد باقرزاده
36 ارائه مدل توسعه یافته RFM برای بخش بندی مشتریان در ارائه خدمات بانکی نگار رستگار
رضا باقری اصل
37 بررسی روابط بانکی SME ها با تمرکز بر بانکداری الکترونیکی مریم ساکی
محمد حقیقی
مصطفی میرزاخانی
38 ارزیابی نقش و تاثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان درموسسات مالی و اعتباری انصار در ایران تورج صادقی
احمد زنده دل
فاطمه کرانی
39 تحلیل حساسیت گرادیانی عوامل موثر برافزایش کشش مشتریان از بانکهای دولتی به بانک های خصوصی احسان رسولی نژاد
40 تأثیرعوامل رفتاری کارکنان بانکها بر رضایت مشتریان بهرام سیدین
41 استراتژی های نوین در بازاریابی خدمات بانکی نازنین شاه رجبیان
42 بررسی نقش بازاریابی رابطه مند در بهبود ارائه خدمات بانکی شبنم نعمتی پور
43 سنجش کیفیت خدمات شعب بانک اقتصاد نوین علی لطفی
44 رتبه بندی معیارهای اعتبارسنجی مشتریان بانکی با رویکرد دلفی سید رضا موسوی
45 استفاده از Contact & Call Center جهت تامین و ارزیابی رضایتمندی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان CRM سمیرا ظهیری
ساناز بهرامی
46 ارزش نشان تجاری در صنعت بانکداری سید رضا جلال زاده
مهناز اختیاری
47 جایگاه مسئولیت اجتماعی در عملکرد بازاریابی بانک ملت احمدرضا اخوان صراف
پرویز معینی فرد
مجید آراسته
48 بخش بندی مشتریان خدمات بانکی براساس منافع مورد انتظار مشتری فرشید حسینی
حمید رضا نجف‌پور
محمد خدمتی
حمیدرضا یزدانی
مهرداد استیری
49 بررسی نقش طراحی وبسایت بانک ها در ارائه خدمات به مشتریان دکترمنصور امین لاری
مهدی داداش زاده
فاطمه امیری
50 بررسی تاثیر جنسیت بر میزان وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند مهدی بنی اسدی
51 بررسی مدل تصمیم گیری و رفتار مصرف کنندگان اینترنتی دکتر محمد حقیقی
محمد صفری کهره
52 ارزیابی رضایت سهامداران از سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار با استفاده از رویکرد فازی یوسف تقی پوریان
محمد جواد تقی پوریان
سید جواد مرتضوی
محمد مهدی پورپاشا
53

The Expectation and Perception of Private Banks Customers Regarding to Service Quality -SERVQUAL

علی سلیمانی بشلی
وجیهه طالبی
54 اندازه گیری میزان رضایتمندی کاربران نهایی از خدمات بانکداری الکترونیکی دکتر محمد حقیقی
ابراهیم قارلقی
فاطمه نیکبخت
55 ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت های بیمه در فروش بیمه بدنه خودرو بر اساس مدل CBBE محمدکاظم کشورشاهی
مهسا رستگار
56 تاثیر ارزش مشتری بر وفاداری مشتری در قلمرو بانکداری ایران ندا جمهری
دکتر حسن جوانشیر
دکتر سعداله ابراهیم نژاد
57 تدوین و اولویت بندی طرحهای راهبردی موسسات خدمات مالی در مدل BSC به کمک FQFD و ZOGP علی عطافر
مهدی پورمصطفی
مهدی خلیلی بندپی
58 مشتری گرایی منشاء نوآوری در خدمات بانک دکتر حسین محمد پورزرندی
حسن نصیری قیداری
59 مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه: توسعه یک مدل مفهومی مرتضی رجوعی
60 فرآیندها و مکانیزم های ایجاد و حفظ مزیت رقابتی پایدار المیرا ذبیحی لهرمی
61 ارائه یک مدل هوشمند ارزیابی عملکرد راهبردی موسسات مالی با استفاده از روش فازی و کارت امتیازی متوازن (BSC) فرشته السادات میرجلالی
رضا عبداله زاده
محمد رضا کریم
62 راهکارهای بهبود فرایند بازاریابی بیمه در ایران علی سلیمانی بشلی
وجیهه طالبی
63 بررسی تأثیر بازاریابی رابطه ای بر اعتماد و وفاداری مشتریان دکتر مهدی کاظمی
غلامرضا خجسته
64 سوگیری نسبت به بازار و عملکرد با تأکید بر اهمیت راهبرد سازمانی حبیبه مرتضی نژاد
جواد زارع پور
65 Designing Customer Loyalty Model in Iran Insurance Industry محسن مرادی
محمد موسوی
بهناز علیمردانی
66 صنعت بیمه و نقش آن در توسعه راهبردی بازارهای مالی ایران فرشته السادات میرجلالی
رضا عبداله زاده
67 جایگاه یابی استراتژیک و شناسایی منابع دستیابی به مزیت رقابتی پایدار منیره صالح نیا
68 بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر تداوم و ترویج ارتباط مشتریان در صنعت بانکداری بلقیس باورصاد
حسام الدین توان بخش
بهزاد علی آبادی
69 نقش مشتری مداری و بازاریابی در بانکداری نوین امیر صفری
70 رویکردی نوین درایجاد مزیت رقابتی پایدار در خدمات بانکی بهارک سفیدگران
اصغر اسدی
یوسف رضایی
71 ارتباط مدیریت تجربه مشتری(CEM) با بهره وری سازمانی در دفاتر بیمه دکتر مهرداد محرم زاده
هاجر محمدی آلاگوز
72 شناسایی واولویت بندی عوامل مؤثر برجذب مشتری از طریق دستگاه های ATM محمد همتی
مهسا شاه حسینی
مجتبی جاوید نیا
73 عوامل موثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان جواد عباسی
آذر درویشی
74 سنجش رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات با استفاده از مدل کانو- سروکوال هادی مرادی
امین همتی
75 شناسایی و رتبه­بندی راهبردهای جذب منابع در شبکه بانکی کشور محمود جعفرپور
مرتضی فیاضی
76 ارزیابی پرتفوی شرکت « بیمه ایران» با استفاده از ماتریس جنرال الکتریک مسعود منطقی پور
شیرین شایسته
77 اولویت بندی موانع اجرای استراتژی های بازاریابی با به کارگیری QFD و FAHP حسین رضایی
مهدی پورمصطفی
مهدی خلیلی
78 بانکبیمه؛ رویکردی جدید برای بازاریابی خدمات مالی در ایران ایمان ارسطو
سمیه هادیان
79 بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بانک ملّت زینب اسمعیلی
80 مدل مفهومی توسعه محصولات جدید مالی دکترعلی سعیدی
فرزانه بیک زاده عباسی
81 بررسی تطبیقی بانک‌ها و تعاونی‌های اعتبار جهت اتخاذ استراتژی‌های انتخاب بازار با تکنیک‌های MADM علیرضا نصرتی
فاطمه تکلوی ورنیاب
82 نقش سامانه اعتبارسنجی در تحقق راهبردهای بازاریابی خدمات اعتباری بانکها دکتر محمدجلیلی
83 شناسایی عوامل موثر بر توسعه بانکداری الکترونیک با استفاده از آنتروپی شانون دکتر مسعود کیماسی
مهدی باباصادقیان
84 مقایسه پذیرش تکنولوژی بانکداری اینترنتی بین مشتریان بانکهای ملی و سامان علی ثریایی
سید علی سجادی
سیده مرضیه سجادی
85 بررسی متغیرهای موثر بر پذیرش تکنولوژی بانکداری اینترنتی توسط مشتریان پریسا سپهری
86 نقش خودباوری، آموزش و دیدگاه فردی در پذیرش معاملات آنلاین سهام توسط سرمایه گذاران تاناز صلاحش
87 بررسی تأثیر ریسک و عدم اطمینان ادراک شده ی مشتریان بر میزان استفاده از بانکداری اینترنتی محسن مرادی
احمد زنده دل
زهراسرجانیان
88 توسعه تفکر راهبردی و هوشمندی تجاری در مؤسسات خدمات مالی الهه افشارپور
89 شناسایی مشتریان هدف برای به کارگیری استرات‍‍ژی بازاریابی مستقیم در بانک با استفاده از داده کاوی عباس نامدار علی آبادی
حسنعلی آقاجانی
رمضان غلامی
سوده نامدار علی آبادی
90 بررسی میزان تاثیر سودمندی اطلاعات حسابداری مدیریت در بازاریابی استراتژیک منابع مالی در خدمات بانکی محمود جعفرپور
91

مطالعه تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند

مصطفی قاضی زاده
علی سلیمانی بشلی
وجیهه طالبی
92 تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در بهبود کسب و کار صنعت بیمه علی سلیمانی بشلی
وجیهه طالبی
93 ارائه مدل ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک دولتی سجاد رضاییان
زهرا کریمی
94 بررسی مقایسه ای انگیزه های جذب مخاطب در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی بانک های ملت و پارسیان دکتر محمد رضا رسولی
شهره پلنگی
95 ترکیب الگوریتم ژنتیک و مدل معادله ساختاری به منظور بررسی رویه های منابع انسانی بر عملکرد سازمانی جهت ایجاد مزیت
رقابتی پایدار برای بانک ها و موسسات مالی
مرتضی اشهر
سعید سعیدا اردکانی
سید حسام الدین انوار
96 تبیین نقش کیفیت خدمات آنلاین در بانکداری اینترنتی و تأثیر آن بر رضایتمندی مشتریان امیر رضا عبداله پور
میثم کاویانی
97 بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی ایران دکتر علیرضا شهرکی
محسن چهکندی
علیرضا ملاشاهی
98 شناسایی عناصر اثر گذار آمیخته بازاریابی خدمات بر انتخاب یک بانک خصوصی احمدرضا جزائری نوش آبادی
99 نقش هوش تجاری در کسب مزیت رقابتی و سودآوری در صنعت بیمه مریم سادات حاج اکبری
راضیه قیاسی
100 کانال توزیع بانک بیمه در بازار خدمات مالی جهانی و بررسی عملکرد آن در فروش بیمه های عمر محمد عاملی
حمیدرضا ایوبی مبرهن
101 فرآیندهای ایجاد و حفظ مزیت رقابتی پایدار در مؤسسات خدمات مالی: موردکاوی OTP سید میثم گرامیان
102 بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع در شعب بانک رفاه شهر اصفهان حجت الله حبیبی پور
سعید دائی کریم زاده
صمد خانی
سعید صالحی زاده
103 قالب راهبردی بنگاه های مالی زنجیره محور الکترونیک با رویکرد هوش تجاری محمد رضا هراتی نیک
مونا بخارائی نیا
علیرضا هاشمی گلپایگانی
مهدی شجری
104 بررسی خدمات وفادارسازانه مشتریان بنگاههای مالی در راستای کسب مزیت رقابتی مهدی گائینی
حمیدرضا ایرانی
105 بررسی رابطه بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات در صنعت بانکداری امین رضا کمالیان
سید ایمان هاشمی مقدم
حمید رضا رضوانی
محمد صادق خاکسار
106 رتبه بندی بندی بانکهای دولتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از تکنیک PROMETHEE سعید صفری
علی سلیمانی بشلی
رضا باروتیان
107 شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی استان خوزستان محمدمهدی بهرام زاده
سمیه شوکتی مقرب
108 بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت شعب بانک در تجهیز منابع مالی دکتر هاشم آقازاده
مهین ذوالفقاری
109 مطالعه الزامات بانکداری الکترونیکی مشتریان بانک ملی شهر همدان دکتر عباس صمدی
محمد مهدی ملکیان راغب
110 افسانه بازاریابی در نظام بانکداری (آیا بانکداران به آنچه که می گویند، عمل می کنند؟)

علی سلیمانی بشلی

وجیهه طالبی

111 بازاریابی خدمات بانکی و فناوری اطلاعات (تجزیه و تحلیل تاریخی دوره بعد از سال 1970) غلامعباس افشار

علی سلیمانی بشلی

112 نقش کارکنان در افزایش رضایتمندی و ماندگاری مشتریان بانک ها غلامعباس افشار
مسعود سلیمانی

پایگاه مقالات تخصص

http://www.fsmcenm/fa/page/80.htm

برای خرید اینجا را کلیک کنید



موضوع مطلب : مدیریت مالی
موضوعات
RSS Feed
جزوات کنکور کارشناسي ارشد مديريت