منطقه طلایی مدیریت
Golden situation management=People + Organization + environment
درباره وبلاگ
عظیم جعفری

فوق لیسانس مدیریت مالی حسابرس ارشد مالیات

نويسندگان

بر اساس گزارش های به دست آمده از تحقیقات بر روی فرایند و روند تغییرات در نحوه خرید مصرف کنندگان تجهیزات الکترونیکی در ایران , مشخص شده است که ایرانی ها سالانه 85 هزار دستگاه دوربین دیجیتال خریداری می کنند.

به گزارش دیده بان آی تی ایران- با توجه به رشد روز افزون فناوری ,استفاده از جلوه های نوین فناوری در عکاسی و فیلم برداری نیز گسترش یافته است که در این راستا شرکت های تولید کننده با عرضه محصولات جدید خود این اجازه را به کاربران آماتور می دهند تا بتوانند علایق خود را در این زمینه به صورت حرفه ای دنبال کنند .

بر اساس این گزارش برند CANON  با سهم 42 درصدی در بازار دوربین های دیجیتال ایران محبوب ترین برند در بین ایرانیان شناخته شده که به دنبال آن  SONY با 20 درصد دومین برند منتخب ایرانیان به شمار می رود . همچنین OLYMPUS  با 10 درصد و FUJIFILM  با 8.5 درصد رتبه های سوم و چهارم را در بازار ایران به خود اختصاص داده اند .

این در حالیست که شرکت بزرگ سامسونگ با وجود تبلیغات گسترده هنوز نتوانسته در این بازار جایگاه مناسبی را به دست آورد و با 7.6 درصد در رده پنجم این دسته بندی قرار گرفته است .

گفتنی است CASIO  نیز 6.9 درصد بازار ایران را در دست دارد که 5 درصد باقیمانده را سایر برندها به خود اختصاص داده اند که سهم ناچیزی از بازار ایران را دارا می باشند.



موضوع مطلب : مقالات اقتصادی
موضوعات
RSS Feed
جزوات کنکور کارشناسي ارشد مديريت