منطقه طلایی مدیریت
Golden situation management=People + Organization + environment
درباره وبلاگ
عظیم جعفری

فوق لیسانس مدیریت مالی حسابرس ارشد مالیات

نويسندگان
۱۳۸٩/۱٠/٢۱ :: ٩:٢۸ ‎ب.ظ ::  نويسنده : عظیم جعفری

 طراحی بسته بندی (محصولات Nom Dairy )

 

شرکت Nom dairy که یکی از تولید کنندگان محصولات لبنی در استرالیا می باشد دفتر جدیدی را در انگلستان خریداری نمود تا بتواند دو محصول جدیدی را که برای بازار بریتانیا تولید کرده بود، در این بازارها عرضه کند.

 

برای ورود به این بازار، NOM از شرکت طراحی weber shandwich که در منچستر قرار دارد و درخواست طراحی جدیدی برای بسته بندی محصول جدید نمود.

این شرکت علاوه بر طراحی بسته بندی اقدام به خلق یک شعار تبلیغاتی برای ماست های عرضه شده به بازار کرد. استراتژی برقراری ارتباط با مشتریان بر پایه این شعار بنا نهاده شد. همه دوستدار طبیعی بودن هستند شعاری بود که مورد توجه NOM قرار گرفت. محصول جدید NOM با استفاده از ترکیب کردن طعم های جدید، فواید محصولات لبنی و صددرصد طبیعی بودن محصول وارد بازار شد و توانست قیمت تمام شده و قیمت عرضه را کاملا رقابتی ارائه نماید. ماست تولیدی شرکت NOM در بسته های تک نفره عرضه می گردد. بسته بندی ماست در ظروف پلاستیکی چهار گوش با درب آلومینیومی انجام شده است.

 


 

بسته بندی نهایی محصول در لفاف هایی از جنس مقوا بوده و هر ۶ عدد از این ماست در یک لفاف عرضه می گردد. این جعبه مقوایی دارای چاپ چهار رنگ بوده و جدید بودن محصول کاملا بر روی آن نمایان است. طبیعی بودن محصول در زیر لوگوی تجاری NOM و در زمینه ای به رنگ سبز قرار دارد. آنچاه بسته بندی را متمایز می سازد.، طراحی گرافیکی آن است. به کار بردن تصویر میوه ای که به عنوان طعم ماست استفاده شده همراه تصویر مزارع سرسبز استرالیا و ترکیب رنگ های کرم، سبز و قرمز از نکات قابل توجه در خلق این طرح گرافیکی است.

 



موضوع مطلب : بسته بندی محصول
موضوعات
RSS Feed
جزوات کنکور کارشناسي ارشد مديريت