منطقه طلایی مدیریت
Golden situation management=People + Organization + environment
درباره وبلاگ
عظیم جعفری

فوق لیسانس مدیریت مالی حسابرس ارشد مالیات

نويسندگان
۱۳٩۱/۸/٢۳ :: ۱٠:٠۳ ‎ق.ظ ::  نويسنده : عظیم جعفری

در عصر کامپیوتر، نرم افزار های حسابداری جزو جدانشدنی هر کار و کسبی می باشند و انتخاب شایسته یک نرم افزار حسابداری می تواند آینده یک کسب و کار را به درستی تضمین نماید، نرم افزار حسابداری پارسیان یکی از بهترین انتخاب ها جهت مدیریت مالی می باشد که در طی چند سال اخیر با وجود نرم افزار های مشابه فراوان توانسته است به جایگاه محبوبی در بین حسابداران، شرکت ها و فروشگاه ها برسد در ادامه به معرفی ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می پردازیم.



ادامه مطلب ...

موضوع مطلب :
۱۳٩۱/۸/٢ :: ۸:۱۳ ‎ب.ظ ::  نويسنده : عظیم جعفری

مدیریت به وسیله انتظارات

زنجیره ارزش قرن 21، یک چارچوب کاری برای موفقیت کسب‌وکارها فراهم می‌کند که در بالای آن، مدیریت انتظارات مشتری قرار دارد. اما منظور از مدیریت انتظارات مشتری چیست؟

این یک دیدگاه از بیرون به درون کسب‌وکار است که بر مشتریان متمرکز است. این، نگاهی از منظر مشتری است. در پایان روز، تنها رضایت موجود در چشمان و نگاه مشتری است که هر پیمانی را برای موفقیت پایدار کسب‌وکار حفظ می‌کند و تداوم می‌بخشد. این به آن معنا است که کسب‌وکارها باید خود را از حصارهای مدیریت سلسله مراتبی و عملیاتی خلاص کنند؛



ادامه مطلب ...

موضوع مطلب :
۱۳٩۱/۸/٢ :: ۸:۱٠ ‎ب.ظ ::  نويسنده : عظیم جعفری

استراتژی یا اجرا: کدام مهم‌تر است؟

مترجم: مریم رضایی

 منبع: S&B

یک بار از زبان یکی از رهبران کسب‌وکار شنیدم که می‌گفت «استراتژی یعنی نتیجه کار.» منظور او این بود که استراتژی تا زمانی که به ایجاد نتیجه‌ای منجر نشده، اهمیت ندارد.

بسیاری از رهبران کسب‌وکار نیز همین اعتقاد را دارند. دلیل این امر اغلب آن است که آنها استراتژی را همان تحلیل کردن می‌دانند و مدیریت اجرایی را انجام عملی کارها و در نتیجه معتقدند انجام کار از تحلیل آن مهم‌تر است. از نظر این افراد، یک استراتژی می‌تواند ادعای بزرگی مثل «استراتژی ما به حداکثر رساندن ارزش مشتری است» یا «استراتژی ما این است که پیشتاز بازار شویم» باشد. چنین استراتژی‌هایی چندان نتیجه‌بخش نیستند.



ادامه مطلب ...

موضوع مطلب :
۱۳٩۱/۸/٢ :: ٧:٥۸ ‎ب.ظ ::  نويسنده : عظیم جعفری

10 برابر کردن درآمد در دوران رکود!


مجله خلاقیت 16 - ژان بقوسیان نویسنده کتاب شکستن مرزهای فروش

اشاره:

با خواندن عنوان، شاید بلافاصله با خود بگویید که عنوان این مقاله صرفا تبلیغاتی و جذاب انتخاب شده تا شما را جذب کند. شاید بگویید چنین چیزی امکان‌پذیر نیست. در این شرایط که فروش هر روز کمتر می‌شود و هزینه‌ها بیشتر، 10 برابر کردن درآمد فقط رویاپردازی است.



ادامه مطلب ...

موضوع مطلب : مدیریت بحران
۱۳٩۱/۸/٢ :: ٧:٤٧ ‎ب.ظ ::  نويسنده : عظیم جعفری

آینده ازآن سازمان‌های هوشمند است

محمدجعفر نظری

شرایط سخت اقتصادی در محیط کسب‌ و کار امروزی اهمیت رقابت را دو چندان کرده است. افزایش هزینه‌ها، غیرقابل پیش‌بینی بودن بازارها و بسیاری عوامل دیگر بر کسب‌وکار در سراسر جهان اثر گذاشته و چالش‌های تازه‌ای را از جهت برآورده کردن نیازهای ذی‌نفعان متوجه سازمان‌ها کرده است.

اگرچه عصر اینترنت موانع ورود به بازار را کاهش داده و درهای بازارهای جهانی را به روی سازمان‌ها گشوده است، اما در شرایط رکود، سازمان‌ها برای موفق شدن باید سریع‌تر عمل کنند.



ادامه مطلب ...

موضوع مطلب : مقالات مدیریتی
موضوعات
RSS Feed
جزوات کنکور کارشناسي ارشد مديريت