منطقه طلایی مدیریت
Golden situation management=People + Organization + environment
درباره وبلاگ
عظیم جعفری

فوق لیسانس مدیریت مالی حسابرس ارشد مالیات

نويسندگان
۱۳٩۱/٢/٢٦ :: ۱:٤۱ ‎ب.ظ ::  نويسنده : عظیم جعفری

چگونه حقوق خود را افزایش دهیم؟

مترجم: تیرداد سیفی اعلا

آیا در شغل جدیدی مشغول به کار شدید؟ تبریک! بعد از به روز رسانی رزومه کاری خود، بهره برداری کردن از شبکه‌های اجتماعی و حرفه‌ای خود، و گذراندن مراحل گوناگون مصاحبه، شما لیاقت آن را داشته‌اید.

اما کار شما هنوز به اتمام نرسیده است. همان‌طور که آماده آغاز در شغل جدید خود می شوید، مطمئن شوید که با انجام دادن ‌این مراحل مهم بتوانید حقوق خود را به حداکثر برسانید.



ادامه مطلب ...

موضوع مطلب : مدیریت بودجه

تامین بودجه برای سرمایه‌گذاری‌های مخاطره‌آمیز

مترجم: محمدحسین رفعت‌نژاد

منبع: وارتون

ریسک‌ها را درک‌ کنید و داستانی خوب نقل کنید

استیون کوهن در 22 سال همکاری با سرمایه‌گذارانی مخاطره‌پذیر، تنها یک بار به یاد دارد که سرمایه‌گذار مخاطره‌پذیر به صحبت‌های ارائه شده در این خصوص گوش فراداده باشد و سرمایه‌گذاری کرده باشد. بنابراین وقتی احتمال سرمایه‌گذاری‌های اینچنینی تا این حد پایین است، چگونه باید با این افراد قرار ملاقات گذاشت و شانس متقاعد کردن طرف مقابل برای سرمایه‌گذاری را افزایش داد؟



ادامه مطلب ...

موضوع مطلب : مدیریت بودجه

پنج گام کلیدی جهت آماده‌شدن برای مصاحبه‌ تلفنی

دیو جانسون

مترجم: فرهاد امیری

منبع: سی.بی.اس نیوز

ما هنوز از بحران شدید اشتغال پس از بحران مالی 2008 به طور کامل بیرون نیامده ایم و آدم‌های بسیاری هنوز دنبال کار می‌گردند ــ یا دست کم، در جست‌وجوی فرصت‌های بهبود وضعیت شغلی خود هستند، زیرا شغل‌های کنونی‌شان را چند سال پیش، وقتی کار بهتری نبود، به اجبار پذیرفته‌اند.



ادامه مطلب ...

موضوع مطلب : مصاحبه تلفنی
۱۳٩۱/٢/٢٦ :: ۱:٢٢ ‎ب.ظ ::  نويسنده : عظیم جعفری

بررسی تحولات بازارهای جهانی نفت‌خام در هفته گذشته

چرا نفت به زیر 100 دلار افت کرد؟

نویسنده : غلامعلی رحیمی *

بهای نفت‌خام در بازار آمریکا (بورس نیویورک) طی هفته گذشته (30 آوریل الی 4 مه 2012) با یک روند کاهشی از 87/104 دلار تا 49/98 دلار در هر بشکه کاهش یافت.

عمده‌ترین عوامل تضعیف‌کننده قیمت نفت‌خام در بازارهای جهانی در هفته گذشته عبارت بودند از:



ادامه مطلب ...

موضوع مطلب : اقتصاد بین الملل
۱۳٩۱/٢/٢٦ :: ۱:۱۸ ‎ب.ظ ::  نويسنده : عظیم جعفری

برای نوآوری انگیزه سود لازم نیست

نویسنده : ترجمه فضل‌اله امینی

یافته‌: نوآوری‌های افرادی که آنها را به رایگان می‌بخشند به طور فزاینده‌ با نوآوری‌هایی رقابت می‌کنند که علاوه بر ثبت شدن معطوف به کسب سود هستند. این نوآوری‌ها را می‌توان در همه بخش‌های مختلف اقتصاد دید.

پژوهش: مطالعاتی تازه در میان نمونه‌های منتخب از بزرگسالان ایالات متحده، ژاپن و بریتانیای کبیر نشان می‌دهند بسیاری از فرآورده‌های مصرفی به وسیله خود مصرف‌کنندگان ابداع می‌شوند نه شرکت‌های فروشنده آنها. به طور مثال، در بریتانیای کبیر، 1/6 درصد



ادامه مطلب ...

موضوع مطلب : کارافرینی / مدیریت نوآوری
۱۳٩۱/٢/٢٦ :: ۱:۱٤ ‎ب.ظ ::  نويسنده : عظیم جعفری

در یک بررسی جدید مشخص شد

ایران در منطقه با رتبه 10 رقابت‌پذیری

نویسنده : نفیسه آفرین‌زاد

دنیای اقتصاد - گزارش مجمع جهانی اقتصاد از وضعیت رقابت‌پذیری جهانی در سال 2012-2011 (1390)، حاکی از آن است که ایران رتبه 62 جهان و نیز رتبه دهم منطقه را به خود اختصاص داده است. رییس اتاق ایران دیروز در مراسم رونمایی از این گزارش تصریح کرد که «دسترسی به منابع مالی»، «عدم ثبات در سیاست‌های دولت» و نیز «تورم» سه مانع بزرگ پیش پای فعالان اقتصادی ایران است.



ادامه مطلب ...

موضوع مطلب : اقتصاد بین الملل / اقتصاد داخلی

القا کردن وفاداری با پرسیدن «چه می‌شد اگر؟»

مترجم: آزاده معدنیان

اندیشیدن خلاف واقعیت‌ها، تعهد افراد نسبت به سازمان‌ها را تقویت می‌کند

براساس پژوهشی از هل ارسنر-هرشفیلد، ادم دی گیلینسکی، لارا جی جی کری و بریدن کینگ«چه می‌شد اگر...؟» پرسشی قدرتمند و احساسی است. انسان‌ها اغلب به خیال بافی در‌این مورد می‌پردازند که اگر فرصتی دوباره می‌یافتند، چگونه از پس یک شرایط دشواربر می‌آمدند. در سوی دیگر، ممکن است وقتی یکی از عزیزان انسان‌ها از یک فاجعه جان سالم به در می‌برد، تغییر شگرفی در زندگی آن انسان‌ها پدید‌ آید. آنها به‌این فکر می‌کنند که در صورتی که او مرده بود چه می‌شد؟



ادامه مطلب ...

موضوع مطلب : مدیریت عمومی / مدیریت ارتباط با مشتری
۱۳٩۱/٢/٢٦ :: ۱:٠٩ ‎ب.ظ ::  نويسنده : عظیم جعفری

طراحی مجدد فرآیند فروش

آزاد‌سازی نیروی فروش برای فروش بیشتر

مترجم: شادی درویش

بیشتر کارمندان بخش فروش، کمتر از نصف زمان خود را به فروش می‌گذرانند. این نکته مهم است که چگونه شرکت‌ها می‌توانند پروسه فروش خود را تغییر دهند تا بتوانند روی کار اصلی‌شان تمرکز کنند.

در یک شرکت تولید‌ی که فعالیتی جهانی داشت، کارمندان حدود هفتاد‌ و پنج درصد زمان خود را دور از تلفن‌ها می‌گذراندند، تحت فشار معاملات متوقف شده قرار داشتند، به طور مداوم به دنبال جمع‌آوری اطلاعات برای پاسخ‌گویی به مشتریان بودند و مجبور بودند حتی برای ساده‌ترین مسائل دور هم جمع شوند و به گفت‌وگو بپردازند.



ادامه مطلب ...

موضوع مطلب : مدیریت فروش
موضوعات
RSS Feed
جزوات کنکور کارشناسي ارشد مديريت